0
 x 
Кошик порожній
Сервісний центрРемонти, запчастини, консультації
Великий склад
Власний імпорт товарів
Кращі ціни
Широкий асортимент

За оцінкою фахівців, застосування штрих кодування підвищує прибуток роздрібної торгівлі до 150 відсотків, а балансовий прибуток середнього супермаркету зростає більш ніж на один відсоток від суми товарообігу. Нині штриховий код наноситься на 99 відсотків продукції, що випускається різними зарубіжними фірмами. Успіхи вітчизняних виробників значно скромніші.

Процес управління товарорухом вимагає регулярного та максимального інформаційного забезпечення, що формує у поєднанні з іншими елементами логістичний комплекс сервісних послуг. Оперативність отримання інформації про товаропотоки та правил їх обліку є життєво важливою для виробників, а відомості про походження продукції – для споживача. Донедавна вона дозволялася лише за допомогою численних товарних ярликів, етикеток та вкладишів. Потрібна була нова система ідентифікації, яка давала б докладний і точний “портрет” товару та була більш зручною у застосуванні.

Сьогодні всі вже звикли бачити на товарних упаковках штрих-коди, які успішно справляються з поставленим непростим завданням. Перший лінійний код, який став основою штрих-кодування, був розроблений в Гарвардській школі бізнесу в 30-х роках. У 1977 році з'явилася Європейська 13-розрядна система EAN (European Article Numbering), яка незабаром стала світовим стандартом кодування.

У цій статті розглядаються два типи конкуруючих і іноді взаємодоповнюючих пристроїв – лазерний сканер штрих-коду та сканер-імаджер (сканер, що використовує імідж-технологію сканування).

Останнім часом штрих-кодування дедалі більше входить у різні галузі. Оскільки щороку з'являються нові символіки штрих-кодів, у користувачів з'являється все більше можливостей вибору для збору даних. Символіки штрих-кодування можна назвати мовами штрих-коду. 

Як і в будь-якому процесі – у процесі автоматизації обліку основних засобів за допомогою ідентифікації через штрих-код є свої нюанси та особливості. Специфічним є процес обліку активів, які були придбані та введені в експлуатацію якийсь період часу тому, іноді навіть десятиліття. Крім того, що такі активи фізично можуть бути розкидані по території, і точно також, дані про об'єкти, такі як ціна, виробник, стан, кількість ремонтів, що проводяться, можуть зберігатися в абсолютно різних системах, базах даних.

Сканери штрих коду, насправді не складне обладнання, але і серед пристроїв і серед штрих кодів є різні типи, в яких має сенс орієнтуватися, якщо ви зібралися купити сканер штрих-коду. Наприклад, серійні номери на техниці та товарні штрих-коди на етикетках до ювелірних виробів дуже щільні та невеликих розмірів. Для їх декодування використовують не аби які ручні чи презентаційні настільні сканери штрих-коду, а сканери штрих-коду високої щільності (High Density). В нашому асортименті представлені такі сканери штрих-коду для ювелірних магазинів, сервісних центрів та магазинів електротехніки.